2024 Tak další sezóna za námi. Max čtvrtý titul v řadě jako Hamilton, Vettel, Schumacher, Fangio. A sezóna patřila mezi ty výjimečné, kdy titul získal jiný tým, než za jaký závodil mistr světa v jezdcích. A kupodivu si to na konci rozdali úplně jiné dva týmy. Jsem zvědavý na příští sezónu, která by mohla být ještě zajímavější. A pak tu bude 2026 s velkou změnou pravidel.
|
Re (2): Konečně Odpověď na příspěvek od Wyder z 03.02.2024 17:30:22:
Na začátku sezóny to tak opravdu vypadalo, ale konec je nakonec zajímavější, než se předpokládalo.
Ale všechno lepší, než tolik let dominance MB, se kterou nikdo nic nedělal. Ve srovnání třeba s přístupem k Ferrari, kdy se měnila pravidla tak dlouho, až Ferrari přestalo být konkurenceschopné.
|
Re: KonečněOdpověď na příspěvek od Prazdroj ( XChat@Prazdroj.Li ) z 06.11.2023 22:55:15:
Sezóna 2021 byla velkým příslibem, teď to ale vypadá, že zcela dominantní Mercedes do 2026 nahradí zcela dominantní Limonády... :-)
|
Konečně Konečně po letech neoprávněné dominance došlo ke změně. Byť bych si představoval (přál), že tím, kdo bude teď pár let sbírat tituly, bude zase po delší době Ferrari :-).
|
Re (5): 2015 Odpověď na příspěvek od Wyder z 26.01.2020 12:00:02:
Rozpočtové stropy máme a Mercedes stejně stále dominuje. Ale třeba se po letošní změně pravidel dočkáme změny. Každopádně aspoň ten jezdecký titul nemají, byť za prapodivných podmínek :-).
|
Re (4): 2015Odpověď na příspěvek od Prazdroj ( XChat@Prazdroj.Li ) z 09.10.2019 19:23:16:
Upřímně, aby to zase bylo zajímavé, asi nevyhneme rozpočtovým stropům, protože to co do toho dává Mercedes a Ferrari už je prostě nesmysl. klidně bych zavedl to, co bylo v Indycar, kde měli společné šasi a snad i motory a týmy to hlavně ladili a hledali optimální nastavení. na trati to pak bylo o nejlepších jezdcích a ne o tom, že vyhraje Mercedes a když je pro ně špatnej okruh, tak jim občas stačí Ferrari.
Dvacet let zpátky ty rozpočty nebyly ještě tak odlišné, sice Ferrrari a Mercedes dávali nejvíc, ale třeba Frank Williams jim i tak dokázal konkurovat. Teď se o to ani nemá smysl pokoušet.
|
Re (3): 2015 Odpověď na příspěvek od Wyder z 07.10.2019 21:31:40:
Tankování týmy zamítli, ale také to mělo své kouzlo a bylo zajímavé, jakou strategii tým zvolí. Akorát by pak ztratil smysl ten limit množství paliva, aby formule byla “ekologická” :-).
Také by se mi líbily zpět 12 válce 3,5 litru. Ale to už také asi nehrozí, hybridy už asi bohužel nezmizí.
Uvidíme, jaké budou nové okruhy, které mají přibýt. Ale třeba Turecko byl fajn okruh a zmizel, a nudné Maďarsko stále zůstává. A pak přidají Baku, kde se také nedá předjíždět.
Mně by se líbilo, kdyby se nedalo auto ovládat na dálku, byl v tom všem řidič sám, a maximálně by byly cedule na cílové rovince, jako ve motorkách. Přerušit komunikaci a dálkové nastavování auta by nebylo drahé. Řidič by v tom byl sám a třeba by časem sami dospěli k názoru, že té elektroniky je v tom autě zbytečně moc. A nebo by tam byla, ale nedala by se nastavovat za jízdy.
|
Re (2): 2015Odpověď na příspěvek od Prazdroj ( XChat@Prazdroj.Li ) z 30.09.2019 12:23:15:
Návrat tankování, konec DRS a podobnejch nesmyslů (KERS) a bude zase dobře. Ještě teda asi rozpočtové stropy, aby se to vyrovnalo.
Vrátil bych i testování, kdo to má sledovat, když v Austrálii zjistíš, že tvůj oblíbenej tým má 1 sekundu sekeru a novej paket nasaděj nejdřív v Barceloně za 1/3 roku??? Kde jsou ty časy, kdy Badoer kroužil ve Fioranu snad i během závodů... :-))
P. S. A taky míň Tilkedromů a víc klasickejch okruhů... Kde je Imola, Magny Cours nebo třeba Indy...
|
Re: 2015Odpověď na příspěvek od Prazdroj ( XChat@Prazdroj.Li ) z 08.06.2015 16:34:37:
Tak 2016, 2017, 2018, 2019 pořád podobná nuda. Mercedes si více méně dělá, co chce. A nebýt štěstí, které měl Rosberg, bylo by to jak přes kopírák.
|
Re: Niki LaudaOdpověď na příspěvek od Jard01 ( jard01@centrum.cz ) z 21.05.2019 08:01:46:
Škoda ho, ale smrti utíkal hodně dlouho. A rozhodně měl lepší druhou polovinu života než Michael Schumacher.
|
|