XChat v mobilu  |   Fotoalba  |   Nápověda   |  Zaregistrovat
Přihlásit pomocí mojeID
Můj profil   |   Vzkazy (0/0)   |   Fotoalba   |   Poznámky   |   Nastavení

Uživatelská fóra / Games / ! Závodní

 

! Závodní

! Závodní

Sleduj emailem (jen pro Modrá hvězdička)
NFS, Collin Mc Rally ....
Autor fora nevložil zatím žádný úvodní příspěvek

Moderátoři: vuldobrej

Aktualizuj


» Přidat k oblíbeným   » Vyhledat   » Běžný výpis  

 

guest Muž martin.blader (martin.blader@centrum.cz) ... 05.12.2009 09:29:32 ... (Strom/Strom)
Shift
Tak už jsem měl možnost to vyzkoušet. Musím uznat, že na NFS je to docela skok. Ale že by mě to nějak uchvátilo, to ne. Holt takové průměrné okruhové závodění, neměl bych potřebu si to koupit, poznal jsem mnohem lepší závodní hry.
Líbí se mi tam to chování, když se třeba některým tím kolem vyjede mimo trať, jak to pěkně ztratí přilnavost a je to nedotáčivé, ale to řízení, nevím, jestli to nebylo ovladačem, bylo hrozně tupé a odtažité, úplně divně ta auta smykují a pro průjezdy správnou stopou je potřeba zoufale moc plynu, kolik by to v reálu vůbec nesneslo, jede to prostě divně. Ale na NFS je to OK. :) Jestli to naučí ortodoxní hráče této hry alespoň trochu řídit oproti předchozím seriím, má to na světě své místo a třeba je to přivede k ještě pořádnejším závodům.
Prazdroj Muž Prazdroj (XChat@Prazdroj.Li) ... 11.12.2009 11:30:26 ... (Strom/Strom)
Re: Shift
Odpověď na příspěvek od martin.blader ( mailto:martin.blader@centrum.cz ) z 05.12.2009 09:29:32:

Když se tak vychloubáš svým uměním "řídit na počítači" a srovnáváš to reálným ježděním, vyzkoušej (pokud si tak již neučinil) demoverzi Dirt2. O ní se říká, že u ní nestačí jen držet šipku dopředu a občas zatáčet. Pak dej vědět svůj čas, pokud se dostaneš na čas kolem 2:55, budeš dobrý.

http://www.codemasters.co.uk/games/in...;territory=EnglishUK
guest Muž martin.blader (martin.blader@centrum.cz) ... 11.12.2009 14:06:55 ... (Strom/Strom)
Re (2): Shift
Odpověď na příspěvek od Prazdroj ( mailto:XChat@Prazdroj.Li ) z 11.12.2009 11:30:26:
To jsi mě zjevně dost dobře nepochopil, já se nevychloubám svým řízením. Co se týče RBR, spousta lidí jezdí mnohem lepší časy než já, i když je zase pravda, že mají najezděno několikanásobně více kilometrů než já. Jen si myslím, že dokážu porovnat realističnost jednotlivých her vzhledem ke zkušenostem s RBR a jinými hrami a to tu dělám, nechlubím se.
Co se týče toho času, bohužel nemám momentálně možnost to zajet. Snad se to objeví k vyzkoušení v nějakém obchodě. Jinak je tu ještě jeden aspekt, který jsem pozoroval na Dirt 1. Zajel jsem tam určité časy, pak jsem začal jezdit RBR, zvykl jsem si na to, a následně jsem v Dirt jezdil hrozně pomalu, jezdil jsem tak, jak bych jel v RBR. Z čehož jsem usoudil, že čas v Dirt nemá skoro žádnou váhu. Jelikož po RBR řídím určitě lépe, na Dirt se to projevilo zpomalením, takže je to jasné. Musel bych si nějaký čas zase zvykat na Dirt, abych jezdil na hranici, což bych nechtěl, protože bych si totálně rozházel cit pro to řízení, zvykání zpět na RBR by bylo hodně těžké a totálně by mě to srazilo. Jak to je s Dirt 2, nevím, rád si to někdy vyzkouším. Každopádně už snad u žádné hry nestačí držet šipku a zatáčet, to je tak záležitost starších NFS a možná i nějakých zoufalostí, které ani neznám. Nevím, jak bys Dirt 2 porovnal s jinými hrami.
Prazdroj Muž Prazdroj (XChat@Prazdroj.Li) ... 12.12.2009 08:24:55 ... (Strom/Strom)
Re (3): Shift
Odpověď na příspěvek od martin.blader ( mailto:martin.blader@centrum.cz ) z 11.12.2009 14:06:55:

Ale minimálně zde předhazuješ své jezdecké umění, jako mustr pro rozdělení dobrých a špatných her. A hlavně mi nedochází, jak můžeš srovnávat realističnost jednotlivých her, aut. Já jsem tedy osobně Ferrari nikdy neřídil a naopak jsem občas překvapen, jak dobře sedí jiné běžné modely. Samozřejmě, že se dá snadno poznat, když auto na trávě nebo blátě sedí stejně dobře jako na asfaltu, že jízdní model moc realitě neodpovídá.
guest Muž martin.blader (martin.blader@centrum.cz) ... 13.12.2009 09:02:13 ... (Strom/Strom)
Re (4): Shift
Odpověď na příspěvek od Prazdroj ( mailto:XChat@Prazdroj.Li ) z 12.12.2009 08:24:55:
Nikoliv mé umění, nýbrž zkušenosti s RBR - tím nejrealističtějším, co existuje. Ferrari jsem samozřejmě neřídil, ale když jsem taková auta řídil již v několika hrách, tak to lze v rámci her posoudit a srovnat. Navíc pro přímé srovnání s RBR lze použít Imprezu, která je všude. Nevím, jestli jsi zkoušel RBR, ale to jede úplně jinak než vše ostatní a pro nikoho není problém posoudit, jak se k tomu blíží jiné hry, není to pochopitelně jen má deviza. Ty to tu vypravíš, jako bych si o sobě myslel kdo ví co. Prostě mám zkušenosti s několika hrami, vidím v nich rozdíly, a tak je tu popisuji. Nevím, co v tom je za problém.
Prazdroj Muž Prazdroj (XChat@Prazdroj.Li) ... 30.12.2009 15:22:32 ... (Strom/Strom)
Re (5): Shift
Odpověď na příspěvek od martin.blader ( mailto:martin.blader@centrum.cz ) z 13.12.2009 09:02:13:

A co když chování Imprezy v RBR neodpovídá realitě? Nebo jsi řídil Imprezu na površích, které se objevují v počítačových hrách? Třeba je chování v RBR přehnaně složité a to auto ve skutečnosti sedí lépe. Mně totiž přijde, že podle tebe dobrá auto hra = těžko zvládnutelné auto. Ale jinak vím, že RBR je vychvalováno, jako hodně realistická hra. Ještě jsem ho nehrál, já tomu hraní moc nedám a spíš mě láká Grid, nový Colin a časem možná i ten Shift.
guest Muž martin.blader (martin.blader@centrum.cz) ... 30.12.2009 18:00:06 ... (Strom/Strom)
Re (6): Shift
Odpověď na příspěvek od Prazdroj ( mailto:XChat@Prazdroj.Li ) z 30.12.2009 15:22:32:
Stoprocentně realistické to nebude, je to spíš vysněný cíl, každopádně je to k tomu nejblíže ze všeho, co jsem hrál. Prý je dobré i LFS, ale to jsem nehrál.
Jestli to vyznělo tak, že jsem jezdil s Imprezou STI, je mi to líto, jen jsem psal, že tohle auto je snad ve všech závodních hrách včetně RBR, a proto se to u ní dobře srovnává.
To máš pravdu, čím hůře ovladatelné, tím lepší, protože tím realističtější. Dá se to samozřejmě udělat nerealistické i složité, ale to je blbost a nikdo to nedělá ani k tomu není důvod. Už jsem tu o tom psal, nemám požitek z nějakého průjezdu v nerealistické hře, když vím, že ve skutečnosti by to tak nešlo. Pak mě to automaticky nebaví. Pochybuji o tom, že ve skutečnosti sedí auta lépe než v RBR natož v jiných hrách, je nesmysl dělat něco těžší než realita, navíc bychom pak nepotřebovali žádné Schumachery a spol., protože by každý sedl do Ferrari nebo WRC a hned jezdil rychle jako blázen. Na RBR je to krásně vidět, protože se to člověk musí fakt dost dlouho učit a není to otázka hodin, ale týdnů až měsíců. Myslím, že v reálu by se s tím člověk také učil takhle dlouho a nejspíš ještě déle. Ve všem jiném je člověk rychlý od prvního metru - to sice trochu přeháním, záleží jak v čem, ale situaci to vystihuje, oproti RBR je to pořád zlomek času.
Grid jsem zkoušel a když jsem si vypnul všechnu elektroniku, tak se mi to dost líbilo, tam to chce i chvíli cviku a není to zrovna ten případ, kdy je člověk rychlý doslova od prvního metru.
Prazdroj Muž Prazdroj (XChat@Prazdroj.Li) ... 06.01.2010 14:05:28 ... (Strom/Strom)
Re (7): Shift
Odpověď na příspěvek od martin.blader ( mailto:martin.blader@centrum.cz ) z 30.12.2009 18:00:06:

LFS je co?

Určitě jsou hry, které se nesnaží o věrnou kopii skutečných vlastností auta, je s nimi člověk rychlý, nedostane smik pokaždé, kdy to přežene, ale to neznamená, že k tomu stačí sednout a dotyčný vše vyhraje napoprvé. Prostě jsou hry, jako je RBR, DIRTII a další, které se snaží přiblížit se co nejvíce reálnému chování, pak hry jako NFS, kdy auto sedí, ale o to víc na to člověk musí šlapat, jezdit za hranicí, aby se dostal dál. Jsou to počítačové hry, ne realita. Jiné hry zase nerealisticky působí v zabíjení lidí, příšer, ve skocích, .... Prostě to jsou hry a každé jinak zaměřené.

Jediná skutečně věrná hra se dá zažít se skutečným autem na skutečné závodní trati. Ať je hra snaží sebevíc působit realisticky, je to pořád hra a někdy je to až směšné. Protože u her člověku chybí zpětná vazba, i když má člověk dobrý volant, stejně na židli ani od pedálů necítí chování auta. Pak třeba dělá smyky tam, kde by je nikdy, kdyby ta hra byla opravdu realistická, neudělal. Protože by prostě dopředu cítil, jak se auto chová. Ale třeba se to časem zlepší a budou cenově dostupné věrné simulátory. Možná už jsou, minimálně u letadel to platí, ale ty jsou také drahé, že si to domů nikdo koupit nemůže.

Proto bych prostě série NFS a jim podobné neodsuzoval. Někdy je to snad i lepší, prostě nerealistická hra a v reálu se pak chovám normálně, než hrát rádoby realistickou hru, pilovat dovednosti dlouhé měsíce, v domnění, že pak ze mě v reálu bude stejně dobrý pilot jako ve hře. A ono ouha, skutečnost je pak úplně jiná.
guest Muž martin.blader (martin.blader@centrum.cz) ... 06.01.2010 15:51:36 ... (Strom/Strom)
Re (8): Shift
Odpověď na příspěvek od Prazdroj ( mailto:XChat@Prazdroj.Li ) z 06.01.2010 14:05:28:
Já nevím s tím Dirt 2, jestli to je jako první vydání, tak bych to moc nesrovnával, měl by sis to RBR nejspíš vyzkoušet, na spoustě míst je k volnému stažení demo, abys věděl, o čem je řeč, protože to je fakt úplně jinde než cokoliv jiného. Realita je samozřejmě zase trochu reálnější :D a je pravda, že kdybych měl doma WRC a za barákem desítky km náročné rally tratě, tak nějaké RBR neřeším. Já netvrdím, že ty ostatní hry nejsou zábavné, ale mě osobně fakt mnohem víc naplňuje, když se tu jízdu musím učit dlouhou dobu a že nemám to vědomí, že v reálu by to tak nešlo a při sednutí do auta by mi to bylo k ničemu. U RBR bych si troufl říct, že by tam nějaký takový efekt mohl být, ale to by sis opravdu musel sám vyzkoušet. Myslím, že kdyby mě teď posadili do WRC, tak bych jel lépe, než kdybych RBR nikdy nejezdil. Můžeš se mi smát, ale o tom jsem přesvědčen. Jak říkám, vyzkoušej.

LFS je zkratka pro Live For Speed, nic moc o tom nevím, to si musíš zjistit sám, ale po obchodech se to normálně neprodává.
Prazdroj Muž Prazdroj (XChat@Prazdroj.Li) ... 06.01.2010 16:44:47 ... (Strom/Strom)
Re (9): Shift
Odpověď na příspěvek od martin.blader ( mailto:martin.blader@centrum.cz ) z 06.01.2010 15:51:36:

To bude asi tohle http://www.lfs.net/

Vyšla jen jedna verze RBR? Na internetu jsem našel jen nějakou hodně letitou. Starý Dirt jsem nezkoušel, o náročnosti Dirt II jsem četl a zkoušel jsem si demo verzi. Přijde mi to podle ukázkové trati celkem dobré, stačí malá chyba a auto jde do smyku, ale nedokáži odhadnout, jak se běžné auto chová na blátě. Ale právě mi tam narozdíl o řízení běžného auta chybí ta zpětná, volant sice něco naznačuje, ale zbytek těla včetně očí toho tolik nevnímá. V reálu je cítit, že auto ztrácí přilnavost, že začíná jít do smyku, že do té zatáčky se musí jet pomaleji.

Ale možná pořád lepší se i bez zpětné vazby a reakcí vozu naučit danou trať projíždět, než v NFS pilovat čístou jízdu, kterou stejně zkazí nějaká náhodná dodávka na trati :-). NFS se moc reálně jezdit nedá, protože by člověk vždy skončil poslední.

Dobrou trať za barákem na rallye těžko někdo bude mít, ale půjčit si pořádné auto na okruhu, pokud sám nemáš, už takový problém nebývá. Ale pořád je to o dost dražší, než koupě pár her do počítače.
guest Muž martin.blader (martin.blader@centrum.cz) ... 06.01.2010 17:35:27 ... (Strom/Strom)
Re (10): Shift
Odpověď na příspěvek od Prazdroj ( mailto:XChat@Prazdroj.Li ) z 06.01.2010 16:44:47:
Jo, jen jedna verze vším z roku 04, ale už na to vyšla i oficiální vylepšení - patche a k dispozici je taktéž spousta nových aut, tratí a spousta dalších individualizačních prvků. To demo je k dostání i na oficiálních stránkách RBR ale také všude možně jinde, myslím, že dokonce i na slunečnici. :D
Prazdroj Muž Prazdroj (XChat@Prazdroj.Li) ... 06.01.2010 20:14:10 ... (Strom/Strom)
Re (11): Shift
Odpověď na příspěvek od martin.blader ( mailto:martin.blader@centrum.cz ) z 06.01.2010 17:35:27:

Tak to by už chtělo nějakou novější verzi, aspoň kvůli grafické stránce. Od té doby jsou hry mnohem dále a hlavně je škoda nevyužít výkon dnešních počítačů.
guest Muž martin.blader (martin.blader@centrum.cz) ... 06.01.2010 21:23:42 ... (Strom/Strom)
Re (12): Shift
Odpověď na příspěvek od Prazdroj ( mailto:XChat@Prazdroj.Li ) z 06.01.2010 20:14:10:
Ono když se to nastaví na nejvyšší detaily, tak to nevypadá špatně, ale ta hra není o grafice. Co jsem četl, tak tam jsou použity prvky, které jsou jednoduché, takže nejsou vysoké nároky na hardware a zároveň je to tak chytře udělané, že to vypadá dobře. Mohu to jen potvrdit, když tu krajinu nijak nezkoumáš a jedeš alespoň trochu rychle, tak s tím není žádný problém. Jak jsem řekl, tohle není o grafice a nějakých efektech, nýbrž o tom jízdním modelu. Jediné, co bych vylepšil, by bylo hlavně víc tratí, pak víc aut a nakonec přítomnost nějaké kariéry. A co, stáhneš si to demo, nebo tě to nezajímá?
Prazdroj Muž Prazdroj (XChat@Prazdroj.Li) ... 23.01.2010 08:13:22 ... (Strom/Strom)
Re (13): Shift
Odpověď na příspěvek od martin.blader ( mailto:martin.blader@centrum.cz ) z 06.01.2010 21:23:42:

Jo, demo jsem stáhl, ale neměl jsem čas to zkoušet dlouhé hodiny. Z těch prvních dvou jízd mi přišlo, že je to přehnané, ale možná to tak v reálu opravdu je, že se písek chová jako led. Nevím. A nezdálo se mi ani, že by člověk dostal hodiny, když narazí do dřevěného plotu, který drží "mlíko". A jak jsem psal, chybí mi tam odezva, která by přenášela víc informací do volantu. Hrál jsem pak NFS Pro Street, kde tahle odezva je, což mě mile překvapilo, a přes ni člověk pozná, že auto je ve smyku, že se výkon nepřenáší na vozovku. Ale jinak to je asi dobrá hra, na tu dobu. Ale určitě by neuškodila nějaká aktualizace, další verze. Graficky to zaostává i za podobně starými NFS. Ti, co na to nemají počítače přece mohou dále hrát tu starou.
guest Muž martin.blader (martin.blader@centrum.cz) ... 23.01.2010 16:00:20 ... (Strom/Strom)
Re (14): Shift
Odpověď na příspěvek od Prazdroj ( mailto:XChat@Prazdroj.Li ) z 23.01.2010 08:13:22:
O odezvě do volantu nic nevím, na svém totiž nemám Force Feedback, ale v nastavení je tam přímo kolonka na FF, kde se to dá naladit. Možná to je tím, že jsi nejel rychle, možná to v té době opravdu nebylo tak propracované, nevím. Mně kamarád, který má FF, říkal, že to na hrubých nerovnostech trhá za volant, ve smyku má menší odpor atd., ještě jsem na tohle kritiku neslyšel, ale nevím.
Já si cením toho, že na té jízdě se projeví každý hrbolek, je cítit i slyšet kroucení karosérie, lze používat skutečné techniky, nikde jinde nelze efektivně udělat skandinávský švih, brzdění levou mohou, řídit auto brzdami (hlavně díky absenci ABS), otočku přes ručku, nikde jsem takhle necítil rozdělování výkonu na jednotlivá kola, nikde jsem se ještě tak nevyděsil, když jsem šel přes střechu atd., když se to prostě člověk vše naučí a jede palbu, nic se tomu nevyrovná.
To "ledové" chování tam je, ale je to hlavně tím, že je to WRC, navíc ta Impreza 03 je tam zdaleka nejhravější, třeba eNková Impreza už je mnohem blíže chování běžného auta, takže bych řekl, že takhle se to WRC opravdu chová, je to vidět i na jízdě skutečných WRC zvenku, žádné eNko takhle nejezdí. Někde jsem dokonce míval rychlejší čas s N, protože se dá snadněji využít ten potenciál, není tak brutální v motoru ani ostré v podvozku.
Nevím, v jaké situaci ses otočil u toho plotu, mně se běžně stává, že narvu předek moc dovnitř, kde je hrazení, a pak je logické a reálné, že předek se šíleně zpomalí a zadek letí pořád dopředu, a jsou z toho hodiny. Ani tam ten plot nemusí být, někdy stačí předními koly vyjet mimo trať a zadek tě hned předběhne.
Jaký jsi měl čas na té RZ Harwood Forest? Já měl poprvé pár sekund přes pět minut, po cca dvou hodinách jsem se dostal na čas kolem 4:50 a teď mám rekord tuším 3:47, přitom jsou lidé, kteří to mají ještě o 20 s rychleji, ale to už jsou šílenci, kteří toho mají najezděno hrozně moc. Nic ve zlém, kdybych mohl, také bych jezdil tak hodně.
Prazdroj Muž Prazdroj (XChat@Prazdroj.Li) ... 23.01.2010 22:20:37 ... (Strom/Strom)
Re (15): Shift
Odpověď na příspěvek od martin.blader ( mailto:martin.blader@centrum.cz ) z 23.01.2010 16:00:20:

Force Feedback funguje, otřesy a kameny se do volantu přenáší, ale prokluzování pneumatik ne. Ale jak jsem psal někde níže, ani nový Dirt2 to nemá, proto mě to mile překvapilo u jinak zatracovaného NFS. No popisuješ to ovládání hodně poutavě, takže se k tomu zase třeba časem vrátím, až budu mít čas. Ale spíš bych to viděl na plnou verzi, abych si mohl vyzkoušet více tras. Čas si nepamatuji, jel jsem to asi třikrát, ale pokáždé tam bylo tolik chyb a snažil jsem je pak jeto pomaleji na dvojku trojku, protože jsem jinak lítal ven :-).
guest Muž martin.blader (martin.blader@centrum.cz) ... 24.01.2010 08:55:46 ... (Strom/Strom)
Re (16): Shift
Odpověď na příspěvek od Prazdroj ( mailto:XChat@Prazdroj.Li ) z 23.01.2010 22:20:37:
No jo, tak se to holt musí naučit, kdy to auto půjde do smyku a ne to cítit ve volantu. Blokování kol cítit je, ale také jen z chování auta avšak i zvuku, opět nevím, co to udělá s volantem.
Plná verze už je zase o něčem jiném, u dema člověk jen zjistí, jestli by ho to mohlo bavit. Tam si pak lze stáhnout patch, českého navigátora, nová auta a nejen WRC, tratě atd. V základu jsou tam samá WRC a jedno S1600, které člověk odemkne až na konci, čili tam není nic jako kariéra, kde by člověk začínal od nejslabších aut po WRC. Pak tam samozřejmě lze vyzkoušet více povrchů, hlavně je tam ta rally škola, lze si už nastavovat auto, volit déšť, či sucho, i když to už jde možná i v tom demu atd.
Jak říkám, zkus si v Dirt rozhodit auto před zatáčkou a udělat skandinávský švih, nejde to, ať uděláš cokoliv, pořád to jede jako po kolejích. A už jsem to tu asi také psal, aby člověk jezdil hodně slušně, je to tak na dvě hodiny denně po dobu jednoho měsíce, ale poměrně svižná jízda, kdy už je to zábava, je otázka maximálně týdne.
Z toho si nic nedělej, takhle začíná každý, ale jestli to ještě někdy pojedeš, tak napiš čas, je zajímavé sledovat, kdo má jaký čas, když začne. :) Já když jsem si stáhl to demo, jel jsem to první den asi hodinu v kuse a dojel myslím jen dvakrát. :D
Prazdroj Muž Prazdroj (XChat@Prazdroj.Li) ... 24.01.2010 20:23:20 ... (Strom/Strom)
Re (17): Shift
Odpověď na příspěvek od martin.blader ( mailto:martin.blader@centrum.cz ) z 24.01.2010 08:55:46:

To asi myslíš Dirt první díl. Já měl ale na mysli Dirt 2. Podle toho, jak to auto na písku nedrží bych řekl, že na věrohodnosti hodně zapracovali. Jo, ten čas klidně napíši, ale v nejbližší době to asi nebude.
guest Muž martin.blader (martin.blader@centrum.cz) ... 24.01.2010 20:54:39 ... (Strom/Strom)
Re (18): Shift
Odpověď na příspěvek od Prazdroj ( mailto:XChat@Prazdroj.Li ) z 24.01.2010 20:23:20:
Jo, myslel jsem první verzi, dvojku jsem nehrál, ale nic extra pozitivního jsem o tom neslyšel, naopak že to je zase více arkádové závodění. V game page to dokonce vyjádřili tak, že RBR a Dirt 2 jsou dva okraje spektra v oblasti rally her. Ale nehrál jsem to, třeba to nejezdí úplně špatně a šlo jim spíš o diametrálně odlišné cílové skupiny.
Prazdroj Muž Prazdroj (XChat@Prazdroj.Li) ... 25.01.2010 06:42:22 ... (Strom/Strom)
Re (19): Shift
Odpověď na příspěvek od martin.blader ( mailto:martin.blader@centrum.cz ) z 24.01.2010 20:54:39:

To je možné, že v Dirt 2 jde o jiný typ závodění, spíš mi šlo o tu ovladatelnost. Na recenze moc nevěřím, to je vždy dost subjektivní, málokdo dokáže být objektivní a když vidím některá hodnocení u her, která si to nezaslouží nebo výběr her roku a neopak absenci jiných, je lepší něco takového ignorovat a udělat si svůj názor. I když jen hraním dema to často nejde. Přijde mi, že ti recenzenti často tu hru hrají chvilku a podle toho vynáší ortel nad celou hrou.
guest Muž martin.blader (martin.blader@centrum.cz) ... 25.01.2010 10:06:55 ... (Strom/Strom)
Re (20): Shift
Odpověď na příspěvek od Prazdroj ( mailto:XChat@Prazdroj.Li ) z 25.01.2010 06:42:22:
Já mám podobný dojem z testů aut, každý napíše nebo jiného a pro komplexní názor se toho musí přečíst víc a důležitá je i vlastní hlava, protože testujícímu se to třeba nelíbí a mně by to zrovna vyhovovalo. Ale konkrétně u toho prvního Dirt můžu podle sebe říct, že je to fakt úplně jinde oproti RBR.

» Přidat k oblíbeným   » Vyhledat   » Běžný výpis  

 




Hledej příspěvek:
Příspěvek přidán mezi: a (dd.mm.rrrr)
Pouze toto téma: