XChat v mobilu  |   Fotoalba  |   Nápověda   |  Zaregistrovat
Přihlásit pomocí mojeID
Můj profil   |   Vzkazy (0/0)   |   Fotoalba   |   Poznámky   |   Nastavení

Islám

Islám

Sleduj emailem (jen pro Modrá hvězdička)
O islámu,muslimech, otázkách víry, náboženství i společnosti...Osobní spory sem nepatří, na to jsou vzkazníky. Respektujte to, prosím.
Autor fora nevložil zatím žádný úvodní příspěvek

Moderátoři: Toto téma nemá speciálně určené moderátory

Aktualizuj


» Přidat k oblíbeným   » Vyhledat   » Běžný výpis  

 

guest Muž said5 ... 06.09.2012 19:41:25 ... (Strom/Strom)
Ideologický útok. Šeich Abdul Azíz bin Báz
O Ummě:
Nikdy od počátku islámu nevěřící nepřestali kout pikle proti této drahé muslimské
Ummě (národu) za účelem naočkovat ji jedem nevíry, odchýlení a morálního
úpadku. Takto nepřátelé islámu dosáhli narušení hodnot a přesvědčení synů a
dcer islámu, stejně jako snah odstranit Knihu Alláhovu a Sunnu Jeho Posla,
salalláhu aleihi w salam, aby byly zdrojem vedení a zdrojem legislativy v různých
islámských zemích. Během čtrnácti století islámu nevěřící postupně uspěli v
některých ze svých piklů!
Koncem prvního desetiletí patnáctého islámského století (1410-1411 po hidžře/
1990-1991 n.l), byl svět svědkem naprostého přetvoření své socio-politické
krajiny; přetvoření, které mělo znovu velice vážný dopad na islámský svět. Se
zhroucením komunistického Ruska, coby dominantní světové mocnosti, to byl
islám a islámské země, které se staly hlavními ohniskovými cíli ekonomického,
ideologického a vojenského útoku Nového světového pořádku; nové dominantní
kultury. Ve výsledku to byly počátky druhých křížových výprav! Následně:
"Muslimové dnes čelí barbarskému útoku svých nepřátel - židů, křesťanů,
ateistů, sekularistů a ostatních. Islámské země bylu napadeny rozličnými
formami nevíry a odchýlení; a skrze islámské země vane vítr tužby a korupce,
jehož podoby nemohou být opravdově poznány, vyjma Alláhem, Pánem
služebníků. Podporován démonickým globálním plánem, a rovněž neomezeným
finančním krytím, tento útok si klade za cíl ovládnutí a nadvládu nad islámským
světem; jeho rozdělením, zaútočením kulturně a morálně a pokažením pravého
obrazu náboženství. Proto je mezi prioritami islámské výzvy (da'wah) zlomit
tento útok a postavit se proti němu všemi legitimními způsoby, které da'wah
umožňuje." (Bayan wa Tawdih (str.9-10). Šeich Abdul Azíz bin Báz to pravil v
úvodu ke knížečce (str.15): "Každé slovo bylo na svém místě."
" Vy, kteří věříte! Neberte si jako důvěrníky nikoho kromě lidí z vás!
Nevěřící neopominou vám škodit a přáli by si, abyste upadli do nesnází. A
již se stala nenávist jejich zjevnou v jejich ústech, však to, co skrývaji
hrudi jejich, je ještě horší. A učinili jsme vám znamení jasná, jste-li
rozumní." [Súra Al-'Imran 3:118]
Budoucnost je pro islám:
Jenže navzdory této neradostné realitě a navzdory intenzitě tohoto útoku,
požehnané da'wah a islámské obrození rozkvétá a roste - a všechna chvála za to
náleží Alláhu. Avšak s tímto růstem, nepřátelé zintenzivnili své snahy o potlačení
obrození. Současnou potřebou pro muslimy je proto navzájem spolupracovat
jeden s druhým, za účelem stát se jednou rukou proti svým nepřátelům a zapudit
útoky proti sobě, svému krédu ('aqídah) a svým zemím. Náš Pán, Povznesený,
pravil:
-" Ti, kdož neuvěřili, jsou si navzájem přáteli. Jestliže neučiníte podobně,
pak zavládne na zemi pokušení i zkaženost veliká." [Súra al-Anfal 8:73]
"Pomáhejte si vzájemně ke zbožnosti a bohabojnosti a nepomáhejte si k
hříchu a nenávisti." [Súra al-Ma'idah 5:2]
Pouze takovou vzájemnou spoluprací a upřímnou vzájemnou poradou a
usilovnou snahou pěstovat v Ummě pevnou víru (ímán) a spravedlivé skutky -
okrašlováním tohoto úsilí a kultivace s trpělivou výdrží (sabr) - ponese požehnané
da'wah a obrození vytoužené výsledky a očekávané ovoce.
Je také povinností, aby toto da'wah a obrození bylo pevně založeno na zvaní k
návratu ke Knize a Sunně a k tomu, na co zbožní Předchůdci této Ummy
spoléhali. Je zásadní pro ty, kdo se zapojili do tohoto obrození, že pokud mezi
muslimy vyvstane rozdílnost v názoru - k čemu nevyhnutelně dojde - že přilnou k
etiketě rozdílnosti (adabul-khilaf); ujištění, že obrození nebude marginalizováno
nebo odsunuto na vedlejší kolej kvůli tématům, která - ačkoli mohou být v islámu
důležitá - nejsou však jeho okamžitými prioritami. Jelikož takové jednání slouží
pouze k pozdějšímu oslabení už tak křehké Ummy, dusí da'wah a oddalují pomoc
a vítězství (nusrah), které Alláh muslimům přislíbil; neboť On, Povznesený, zajisté
zaručil budoucnost pro islám:
"Bůh přislíbil těm z vás, kdož uvěřili a zbožné skutky konali, že z nich učiní
nástupce na zemi, tak jako již učinil nástupci ty, kdož byli před nimi. A
přislíbil jim, že upevní pro ně náboženství jejich, které se mu zlíbilo jim
dát, a že nahradí posléze obavy jejich jistotou. „Uctívejte Mne a
nepřidružujte ke Mně nic! „A ti, kdo ještě po tomto budou nevěřící, jsou
věru hanebníci!" [Súra an-Núr 24:55]
"Rádi by sfoukli světlo Boží ústy svými, avšak Bůh učiní světlo Své
dokonalým, i když se to protiví nevěřícím. A On je ten, jenž seslal posla
Svého se správným vedením i s náboženstvím pravdivým, aby zvítězilo
nad všemi náboženstvími, i když se to protiví modloslužebníkům." [Súra
as-Saff 61:8-9]
Alláhův Posel, salalláhu aleihi w salam, pravil :
"Vskutku Alláh pro mne přihrnul zemi, takže jsem viděl její východní a západní
části; a vskutku nadvláda mojí Ummy dosáhne cokoli z toho, co bylo pro mne
přihrnuto." (Vypravoval Muslim (č.2889) a Abu Dawud (čč.4252), od Thawbana,
radialláhu ‘anhu)
On, salalláhu aleihi w salam , také pravil:
"Tato záležitost dosáhne všeho, čeho je dosáhnuto nocí a dnem. A Alláh
neponechá útulek z cihel, nebo z kůže, vyjma že způsobí, že do něj vejde Jeho
náboženství, nesouce buď čest nebo ponížení; čest, kterou Alláh udělí islámu
nebo ponížení, které udělí nevíře." (Sahih: Vypravoval Ahmad (4/103). Doložena
autentickou (sahih) mistrem hadith (hafidh), ‘Abdulem-Ghani al-Maqdisim, v
Dhikrul-Islam (1/166).
A on, salalláhu aleihi w salam , pravil:
"Oznamte radostnou novinu Ummě cti, ustanovení na zemi, pomoci a vítězství a
výtečnosti náboženství. Kdokoli dá skutek věčnosti za světský motiv, nebude mít
podíl na věčnosti." (Sahih: Vypravoval al-Hakim (4/311) od ‘Ubayye ibn Ka'ba,
radialláhu ‘anhu. Doloženo sahih vedoucím odborníkem hadith (muhaddith) své
doby šeichem Muhammadem Nasirud-Dinem
al-Albanim, v Sahihul-Džámi' (č.2825).

» Přidat k oblíbeným   » Vyhledat   » Běžný výpis  

 




Hledej příspěvek:
Příspěvek přidán mezi: a (dd.mm.rrrr)
Pouze toto téma: