Nová Octavia Jsem zvědav, kdy a jestli vůbec Škoda představí Octavii 5. generace. Touto dobou by už standardně měly přicházet nějaké informace, ale stále nikde nic. Fabie se prý bude beze změny vyrábět do roku 2030, možná nějaký lehký facelifty. Ale Fabie je novější než Octavia.
Osobně by se mi ale nejvíce líbila nějaká Ectavia, liftback s elektropohonem. I ID.7 mi přijde moc vysoké auto. Jediné auto na trhu e-pohonem, které je určené těm, co nechtějí dvoupatrový autobus, je Tesla 3 nebo S. Což je hodně omezený výběr.
|
Enyaq facelift Nejsem si ještě jist, že nový směr designu Škodovky, nová tvář, se mi líbí. Ale Enyaq po FL navazuje na Elroq, takže nic překvapivého. Je asi logické, že elektroauta nepotřebují mohutnou mřížku chladiče, ale od FL Felicie a první Octavie to ke Škodovce neodmyslitelně patřilo.
|
Re (4): Elektro Eco auta Škoda a další Odpověď na příspěvek od fekalmetr z 20.10.2024 02:11:52:
Jo, možná se to časem vyřeší samo a nebudou žádná auta :-).
Ale když vidím kolem sebe vybrakované smradlavé nafťáky, které by nikdy nemohly projít přes STK, pokud by to fungovalo správně, tak si říkám, že nakonec ta elektroauta časem nebudou tak špatná :-). Blbé je, že ty smradlavé nafťáky tu budou i za dvacet let, protože jejich majitelé si to umí zařídit, narozdíl od nás poctivých, kteří vráží desítky tisíc do toho, aby auto bylo v pořádku a prošlo STK.
|
fekalmetr ... 20.10.2024 02:11:52 ... (1086/1089)
Re (3): Elektro Eco auta Škoda a dalšíOdpověď na příspěvek od Prazdroj ( XChat@Prazdroj.Li ) z 06.11.2023 23:01:26:
Tak on se blíží celkový konec společnosti, přinejhorším se vrátíme na větve.
|
Re (2): Elektro Eco auta Škoda a dalšíOdpověď na příspěvek od Prazdroj ( XChat@Prazdroj.Li ) z 30.09.2019 12:29:26:
Po čtyřech letech se toho moc nezměnilo. Tlačenka elektroaut pokračuje, ale odbyt je slabší, než automobilky očekávaly. Ale i tak údajně Škoda představila poslední model se spalovacím motorem - Superb čtvrté generace. Uvidíme, jestli všechny modely na benzín nebo naftu skončí do pár let bez náhrady, nebo jestli se mimo plán objeví Octavia nebo Fabia páté generace v benzínu.
|
Re: Elektro Eco auta Škoda a další Odpověď na příspěvek od Mythos z 03.10.2018 20:55:09:
Jen málokdo si dovolí tvrdit, že elektroauta jsou ekologická. Nejekologičtější auto je to, které se nevyrobí. Elektroauta mají jen tu výhodu, že v místě, kde jedou, neznečišťují ovzduší, typicky města, kde je to největší problém. Ale jaderná energie je z tohohle pohledu pořád ta nejlepší možnost. Problém je, že v řadě států se ta energie pro elektroauta vyrábí v uhelných elektrárnách. A zemědělskou půdu zastavět solárními panely nebo krajinu hyzdit vrtulemi také není řešení. Mnohem více by se pro ekologii udělalo, pokud by auta vydržela bez velkých investic fungovat patnáct let a namísto tří až pěti aut by si rodina koupila jedno. Ale to by klesly prodeje a byl by to ekonomický kolaps.
|
Mythos ... 03.10.2018 20:55:09 ... (1083/1089)
Elektro Eco auta Škoda a další Zdravím lidi, to co se v poslední době děje už je fakt moc silná káva.
Můžete mi prosím přiblížit myšlenkové pochody lidí co tvrdí že auta na elektřinu jsou ekologické?
V aktuálním světě je situace kdy je rovnice jasná otázka definuje odpověď když se ptám z čeho je tá elektřina? Že by JADERNÁ elektrárna?
Ano auto na elektřinu akorát neznečišťuje ovzduší ale za to ten jaderný odpad v podzemí musím ironicky říct že to je teda fakt ekologie že?
Ono to teď vypadá hezky kdy se podzemí plní bečkama s jaderným odpadem ale za nějaký čas ten kov stejně musí korodovat a tak to pak bude unikat do vody, ale hlavně že bude o minimum čístý vzduch. *3* Možná bezpečnější uložení by bylo ve speciálních tvrdých plastových bečkách místo kovových ale lidi jsou nepoučitelní, ale jsou to i vědci takže klid. *3* Ono v Černobylu to taky stačí zaházet betonem stejně jak se to zakrývá teď.
Něco jiného by byla pravá ekologie a né jen tá marketingová. Energie do auta vyrobená ze slunce, větru, vody. Před časem studenti v Brně auto na vzduch. Ale ono toho jde již spoustu, od správné elektřiny z přírodních zdrojů slunce,voda,vítr až bioplyn až na vodík se dá jezdit, a teď na vzduch. Jenže nás budou pořád prudit jak se máme chovat ekologicky ale pokud nezačnou velké společnosti které zajímá zisk a né ekologie a v automobilovém průmyslu tohle jde vidět co nejvíc v posledním čase. Absolutně ekologické auto co by jízdou vyrábělo elektřinu samo otáčením kol v kombinaci mini solárních panelů na karosérii nebo jiný pohon na vzduch nevyrobí nikdy nikdo protože to auto by bylo antikapitalistické. A to je ten opravdový zájem lidí kterým jde víc o peníze s argumenty že náklady na výrobu toho auta že extrém a tento argument upřednostní před opravdovým zájmem chránit přírodu.
Elektro auta v aktuálním pojetí nejsou vůbec ekologické !!!!
Mimochodem v chemii existuje látka která dokáže z plastů vyrábět elektřinu když by se tímto projektem někdo chtěl zabývat a mít z toho živnost. Jenže aj když by na to někdo měl peníze to uskutečnit narazí na silnou lobby a cílený neúspěch.
Proto říkám každý ten co tvrdí že aktuální elektro auta jsou ekologická si zaslouží namočit hlavu v tom zakopaném sudu.
A jak moc je Škoda auto opravdu Česká? Dle mého máme už jen Tatrovku ...
|
Nový designér Poté, co zmršil facelift Octavie, se Kabaň přesunul do BMW a měl by jej nahradit někdo, kdo dělal design VW.
|
Kodiaq Tak další nový model, nová kategorie v nabídce a údajně se jich prodá více, jak Superbů. To jsem tedy zvědav.
|
vartin ... 26.09.2016 23:23:25 ... (1080/1089)
Re: Motoristický FB magazín Odpověď na příspěvek od MCKENNITH z 24.05.2016 16:14:14:
Do háje s facebookem!
|
|