XChat v mobilu  |   Fotoalba  |   Nápověda   |  Zaregistrovat
Přihlásit pomocí mojeID
Můj profil   |   Vzkazy (0/0)   |   Fotoalba   |   Poznámky   |   Nastavení

BMW

BMW

Sleduj emailem (jen pro Modrá hvězdička)
Vítejte mezi německými sportovními vozy. Pomozte nám rozšířit povědomí o BMW.
Autor fora nevložil zatím žádný úvodní příspěvek

Moderátoři: Toto téma nemá speciálně určené moderátory

Aktualizuj


» Přidat k oblíbeným   » Vyhledat   » Běžný výpis  

 

guest Muž martin.blader (martin.blader@centrum.cz) ... 15.11.2008 19:00:29 ... (Strom/Strom)
X6
Postupně sleduji, že X6 se docela dobře prodává. Když vyšla, tak jsem si říkal: co to je za blbost? Je to auto, které vedle X5 nedává smysl. Překvapuje mě, že si to lidi pořizují. Vlastně jak nad tím tak přemýšlím, tak mě to ani nepřekvapuje, když se prodává všechno se značkou BMW. Divím se, že si lidé stále mohou oblíbit tato imagemaking auta, pro jejichž koupi není racionální podklad. Shrnu to tak, že X6 je auto spojené s dobrým marketingem, které má automobilce vydělávat peníze a lidé jsou tak otupělí, že si X6 pořídí kvůli svažující se střeše, i když mohou mít lepší X5.
guest Muž Josh.Chamberlain (the.kubiz@gmail.com) ... 16.11.2008 20:47:20 ... (Strom/Strom)
Re: X6
Odpověď na příspěvek od martin.blader ( mailto:martin.blader@centrum.cz ) z 15.11.2008 19:00:29:

Že si lidi kupujou X6 bych ještě pochopil. Třeba si v nějakém life-stylovém magazínu přečetli, že tak mají udělat. Ty, kteří nečtou lifestylové magazíny (nebo je čtou, ale dokážou si vytvořit vlastní názor), poznáš snadno - jezdí pětimetrovou limuzínou. Nebo menší.

Proč si lidé na obří SUV objednávají "sporotovní" podvozky také chápu. Prostě jim to prodejce poradil, protože si potřeboval vydělat. A jim se to zdálo jako super nápad, protože na fotkách v tom magazínu to auto také mělo tak veliká kola. Že je v centru Prahy na dlažbě a přes tramvajové koleje Fabie pohodlnější a neodskakuje? Pozdě plakat nad rozlitým mlékem.

Co ale nechápu je množství "zamřížovaných" aut kategorie N1. Když se podíváš na podíl aut v M1 a N1 a sestavíš si žebříček, za období leden až říjen 2008 ti podle statistik SDA vyleze následující:

1. Subaru Tribeca - 84% vozů je N1
2. BMW X6 - 83%
3. Porsche Cayenne - 83%
4. Audi Q7 - 82%
5. Range Rover - 81%
6. BMW X5 - 80%
7. Volkswagen Touareg - 79%
8. Land Rover Defender - 77%
9. Santana - 77%
10. Volvo XC90 - 76%
atd.

Kromě Tribecy (asi úlet), Defenderu a Santany (což jsou spíš užitková vozidla) jsou v čele žebříčku samá velmi drahá SUV. U Kie Sportage, Suzuki Grand Vitara nebo Nissanu Patrol je to méně než 40%... Výměnou za dva miliony a víc bych nechtěl auto, které vrže. A ještě jsem nejel v autě, ve kterém by ta mříž nevrzala...
guest Muž Letim_jak_holub (waverq@email.cz) ... 17.11.2008 23:58:21 ... (Strom/Strom)
Re (2): X6
Odpověď na příspěvek od Josh.Chamberlain ( mailto:the.kubiz@gmail.com ) z 16.11.2008 20:47:20:

Mříž vrže, pokud jsi sice člověk ale nemáš nadání utáhnout a namazat třeba 4 matice..
Dnešní n1 mříže se opírají o tapecírung takže většinou nevržou..Mimochodem nejvíce prodaných vozů SUV v evropě za rok 2008 drží kupodivu Audi se svým přitažlivě ošklivým Q7. Budí respekt, to jo..ale jinak to nechápu..vzadu je místa asi tak jako v první octavii..
guest Muž Josh.Chamberlain (the.kubiz@gmail.com) ... 18.11.2008 20:37:36 ... (Strom/Strom)
Re (3): X6
Odpověď na příspěvek od Letim_jak_holub ( mailto:waverq@email.cz ) z 17.11.2008 23:58:21:

Má zkušenost je odlišná. Je jedno, jestli je to Mondeo, Kia Sportage nebo Roomster, je jedno jestli je to staré Berlingo ještě se žlutými SPZ nebo nové luxusní SUV za několik milionů. Ty mříže prostě drnčej a vržou a majitele těch aut (tedy těch drahých kultivovaných aut, ve kterých kromě mříží nic jiného nedrnčí ani nevrže) to neskutečně irituje.

Utahování ani promazávání matic nepomůže - ta mříž totiž nedrnčí jen ve svém uložení, ale drnčí i jako celek. Nevyřeší se to vývojem lepších člověků, kteří drnčení odstraní utahováním matic přes internet, a nevyřeší se to ani vývojem lepších mříží a jejich důslednějším odhlučněním. Vyřešit by to mohli naši zákonodárci, kdyby z homologačních předpisů kategore N1 tu mříž vyškrtli. Pak by to fungovalo stejně jako v západní Evropě - odpočet DPH by bylo možné uplatnit nejen na kombi/MPV/SUV bez mříže, ale třeba i na sedan nebo sporťák, pokud bys daňovému úřadu prokázal, že ho používáš za účelem podnikání.

A propos - vyndání mříže...

Odpověď na příspěvek od GuaRangA ( mailto:guaranga@centrum.cz ) z 17.11.2008 01:41:24:

Tím sice odstraníš drnčení a vrzání, ale také se tím dopustíš trestného činu krácení daně. Pokud bude neoprávněně odečtené DPH menší než půl milionu, výše trestu může být šest měsíců až tři roky odnětí svobody nebo peněžitý trest, pokud DPH půl milionu přesáhne, pak je výše trestu jeden až osm let odnětí svobody. Když na tebe naběhne finančák a ty nebudeš v autě mít přepážku, máš problém. A finančák nejlépe funguje na udání. Třeba od konkurence...

Ex post doplňuji:
O trestný čin se jedná pouze pokud odečtené DPH přesáhne 50.000,- Kč. To znamená pořizovací cenu auta 236.157,90 Kč bez DPH (pro názornost - to znamená 313.157,90 Kč s DPH a za tuhle cenu se auta s možností odečtu DPH pořídit dají). A pokud si koupíš BMW M5 Touring s pár příplatky nebo plně vybavenou X5/X6, snadno se dostaneš do nejvyšší sazby trestu...
Prazdroj Muž Prazdroj (Liberecky@urquell.net) ... 20.11.2008 15:37:15 ... (Strom/Strom)
Re (4): X6
Odpověď na příspěvek od Josh.Chamberlain ( mailto:the.kubiz@gmail.com ) z 18.11.2008 20:37:36:

Pak by to fungovalo stejně jako v západní Evropě - odpočet DPH by bylo možné uplatnit nejen na kombi/MPV/SUV bez mříže, ale třeba i na sedan nebo sporťák, pokud bys daňovému úřadu prokázal, že ho používáš za účelem podnikání.

Já bych odpočet DPH nechal jen na vyložené dodávky a náklaďáky. Když chce někdo X6, ať si to DPH zaplatí.

Počítač má počítat, zapoj ho do Top 10 a pomáhej třeba při výzkumu nemocí či vesmíru.

» Přidat k oblíbeným   » Vyhledat   » Běžný výpis  

 




Hledej příspěvek:
Příspěvek přidán mezi: a (dd.mm.rrrr)
Pouze toto téma: