... No, tak jsem se pěkně vztekl. Zaplatím si hvězdičku, čekám, kdy mi přijde zpráva o prodloužení, a místo toho mi dojde vzkaz, že mi smazali přátele a přenastavili profil... To mne fakt vytočilo. Říkám si, že ti minulí sice nebyli schopní identifikovat platbu klidně dva měsíce, ale aspoň nic nemazali...
Tak jsem si otevřel internetbanking, abych to někomu vytmavil, že za tak dlouho není schopen přiřadit platbu... a zjistil jsem, že platba vůbec nebyla provedena. Takže chyba je na mé straně.
Přesto se chci zeptat - když teď zaplatím, půjde ještě vrátit mé přátele v poznámkách, nebo jste je smazali definitivně? Ostatní nastavení si zvládnu upravit, ale tahle ztráta mne bude hodně mrzet.
Re: ... Odpověď na příspěvek od Prisny-Pan ( mailto:prisny-pan@seznam.cz ) z 31.05.2016 23:39:03:
Ahoj, smazani je definitivni. Proto upozornujeme na nutnost prodlouzeni 14 dni predem, aby se tato situace nestavala. V dnesni dobe online transakci je otazka prevodu 2, maximalne 3 dny, casto behem dne a my pridelujeme minimalne 1x za den, nekdy i casteji. Bohuzel to, ze platba neprobehla neovlivnime. A kdyz se divam na druhy prispevek od tebe, tak problem bude zrejme v tom, ze my nemame RB, ale FIO. Kde jsi prosim videl, ze je uvedeno, ze pouzivame RB?
Re (2): ...Odpověď na příspěvek od GymJWM ( mailto:gymjwm@jaw.cz ) z 01.06.2016 09:50:05:
Tak já třeba mám ten starý účet na hlavní stránce o modré hvězdičce - http://www.xchat.cz/extra/?tab=1 - screenshot na http://prntscr.com/bcz735
Pokud přejdu na samotnou objednávku tak je účet už v pořádku s 2010 na konci
Re (3): ... Odpověď na příspěvek od dCeRMaK ( mailto:xchat@danielcermak.eu ) z 06.06.2016 14:06:02:
Ahoj, diky. Opravim v nejakem dalsim kroku.
|
|
|
|