Re (3): Pendolino na Slovensku Odpověď na příspěvek od ELfkaM ( mailto:elfkam@elfkam.net ) z 08.11.2006 01:04:05:
Pendolino jezdí zatím pouze do Rakouska na trase Praha - Vídeň a to 2 krát denně. Vlak SC Johann Gregor Mendel a vlak SC Smetana. Trasu Praha - Vídeň vlak zvládá za něco pod 4 hodiny *54* Cena Brno - Vídeň je 297,- Kč a Praha - Vídeň 597,- Kč ve druhé třídě *54*
*54**835**54*
Lothar ... 22.01.2007 09:56:54 ... (Strom/Strom)
Re (4): Pendolino na Slovensku Odpověď na příspěvek od MedaBeedaa ( mailto:Medabeedaa@beedoo.net ) z 22.01.2007 09:52:03:
Bacha ceny do Vídně se mění dle aktuálního kurzu k Euru *40*. Na stránkách mají ČD i dokonce kalkulátor aktuální *36*. Tyto ceny pokud mě pamět neklame jsou pouze orientační. A Pendolino jezdí i do Bratislavy *52*
Na Slovensko jede pouze jeden denně a to v 18:26 z Holešovic. a z Bratislavy vyjíždí v 5:41......tkaže docela na prd *40*
Re (5): Pendolino na Slovensku Odpověď na příspěvek od Lothar z 22.01.2007 09:56:54:
"Pendolino jezdi" se mi jevi jako prehnane tvrzeni. Upravil bych to na "obcas dojede do Bratislavy" *3*
*44* carnero
Lothar ... 22.01.2007 10:08:30 ... (Strom/Strom)
Re (6): Pendolino na Slovensku Odpověď na příspěvek od carnero ( mailto:carnero@carnero.info ) z 22.01.2007 09:59:45:
Mno nevím teda kolikrát se Pendolino zastavilo "U polomy" na cestě do Bratislavy...momentálně bych řekl, že je to velice spolehlivé a dojede vždy....teda pokud nějaký blbec neskočí pod vlak *36*.
BTW: během roku by se měla jízdní doba do Ostravy snížit až na čas 2:55 *5*....pod tři hodiny do Ostravy...náádhera a bezkonkurenčně nejlepší spojení *18*
Re (7): Pendolino na Slovensku Odpověď na příspěvek od Lothar z 22.01.2007 10:08:30:
Spolehlive je to dost, ale i tak se casto stane ze nedojede... bohuzel stare masiny duchodce na kolejich smetou a jede se dal. Castecne diky te kovove radlici na snih a zver. Penodlinu to casto pochrouma ten plastovy "cumacek".
Je to pekne, rozhodne. Ale stale maji Ceske drahy co zlepsovat (maglev Praha - Ostrava by byl fajn :)
*44* carnero
Re (8): Pendolino na Slovensku Odpověď na příspěvek od carnero ( mailto:carnero@carnero.info ) z 22.01.2007 10:11:49:
Ten plastový čumáček je z hliníku, jako celá karoserie, ale i ten se promáčkne snadněji než kvalitní "sovětský" plech na starých mašinách...
Martin
Re (9): Pendolino na SlovenskuOdpověď na příspěvek od mar.tan ( mailto:mar.tan@mar-tan.eu ) z 22.01.2007 10:39:14:
Z hliniku je ram a znacna cast karoserie. Ovsem oba cumaky jsou z kompozitu, mezi ktere patri i laminat, ktery se na rozdil od hliniku neprohyba, ale velmi snadno trha a praska.
http://www.pendolino.cz/Members/Honzik/obr/P1070091.jpg
*44* carnero
Re (10): Pendolino na SlovenskuOdpověď na příspěvek od carnero ( mailto:carnero@carnero.info ) z 22.01.2007 10:49:05:
"Vozové skříně jsou lehké samonosné, svařované z velkoplošných hliníkových profilů. Jejich výrobcem je firma Alcan. Na předních čelech koncových vozů jsou na hliníkové konstrukci usazeny skořepiny kabin strojvedoucího, vyrobené z kompozitních materiálů."
Ta fotka co linkuješ je jen taková dekorace pod tím čemu já říkám "čumák" a ten je z něčeho jiného, určitě to není laminát, podlé té nic moc fotky to vypadá na tenoučký plech a pod ním izolace...
http://www.pendolino.cz/Members/Honzik/obr/P1070089.jpg
http://www.pendolino.cz/Members/Honzik/obr/P1070092.jpg
Martin
Lothar ... 22.01.2007 12:06:07 ... (Strom/Strom)
Re (11): Pendolino na Slovensku Odpověď na příspěvek od mar.tan ( mailto:mar.tan@mar-tan.eu ) z 22.01.2007 12:00:29:
Podlé té Carnerovy fotky to je nějaká taková skelná vata nebo co to je..jak se z toho dělaj kánoe *3*
|
Re (11): Pendolino na Slovensku Odpověď na příspěvek od mar.tan ( mailto:mar.tan@mar-tan.eu ) z 22.01.2007 12:00:29:
To co linkuji je spoiler, ktery je asi druha vec (po tom viku sprahla), ktera jde pri nehode do kytek. A je jednoznacne z laminatu at Ti to pripada jakkoliv (to co z toho cumi neni izolace ale skelna tkanina bezne pouzivana pri vyrobe laminatu jako nosna konstrukce pro pryskyrici). To viko sprahla je zjevne plech. A jak si sam citoval, cely cumak je jen skorepina. Takze bych to zhodnotil asi tak, ze pri nehode se poskodi laminatovy spoiler, plechovy kryt sprahla a kompozitni karoserie predni casti vozu. A at praskne cokoliv (kompozit a laminat... ackoliv je to oboji kompozit... praska velmi rad), musi se zatahovat do depa bez cestujicich. Promacknuty plech (pokud jde opravdu jen o plech) k tomu neni duvodem. Takze at je na fotkach cokoliv, kompozitni cumacek 680ky je mnohem nachylnejsi (o to vic, ze ve vyssi rychlosti stejny sebevrah udela vetsi skody) na zatahy do depa pri sebemensi kolizi s cimkoliv. S cimz souvisi i mira uspesnosti dojezdu do cile... a ta je oproti ostatnim ceskym vlakum celkem mizerna. O tom se hadat nemusime. A o tom, ze je to dole laminat take ne *3*
Lothar:
Z laminatu se delaji kanoe :) A diky tomu me napada, jaky ponor ma Pendolino... resp. jakou ma prujezdnost vodou (nechci z nej delat ponorku, ale povodne jsou v CR celkem obvykly jev).
*44* carnero
Re (12): Pendolino na Slovensku Odpověď na příspěvek od carnero ( mailto:carnero@carnero.info ) z 22.01.2007 12:14:53:
No ve výsledku vyjde sebevražda pendolinem dráž než obyčejnou lokomotivou, jejíž železná konstukce pár centimetrů kostiček ani nepozná a fleky déšť omeje... *40*
Martin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|